Page 26 - Łazarski - album
P. 26

RYS HISTORYCZNY



             Szkolenie zorganizowane zostało w ramach          Państwowa Inspekcja Pracy przygotowała
             projektu „Budowa potencjału rozwojowe­            kampanię  informacyjną  pod  hasłem  „Zanim
             go Uczelni Łazarskiego poprzez współpracę         podejmiesz pracę”, której partnerem wspie­
             z pracodawcami”. Projekt współfinansowany         rającym jest Uczelnia Łazarskiego. Celem
             ze środków Unii Europejskiej w ramach Euro­       kampanii jest upowszechnianie wiedzy o obo­
             pejskiego Funduszu Społecznego.                   wiązujących przepisach prawa pracy przy za­
                                                               trudnianiu.
             13 listopada 2014r. odbyła się otwarta konfe­
             rencja „Startups Going Global” poświęco­          17 listopada 2014r. odbyła się akcja honoro­
             na wychodzeniu biznesów na międzynarodo­          wego oddawania krwi na Uczelni Łazarskie­
             we rynki, zachęcająca do rozszerzenia swojej      go.
             strategii  i  zachęcająca  do  otworzenia  się  na
             nowe możliwości. Organizatorem były Akade­        26 listopada odbyła akcja Dwa Wymazy & Do
             mickie Inkubatory Przedsiębiorczości.             Bazy mająca na celu rejestrację potencjal­
                                                               nych dawców szpiku.
             Działania dodatkowe
                                                               Zostaliśmy partnerem ogólnopolskiej konfe­
             Od 18 października do 8 listopada trwała          rencji Toastmasters Leadership Institute. Kon­
             akcja  „Daj piątaka na zwierzaka”. Celem          ferencja odbyła się w dniach 24­25 stycznia
             akcji było zebranie jedzenia dla bezdomnych       2015r.  na terenie Uczelni, gdzie  zaproszeni
             psów i kotów oraz ciepłych kocy i kołder na       goście z całej Polski, jak i z zagranicy, dosko­
             zimę. Organizatorem akcji był Dział Studenc­      nalili umiejętności komunikacyjne i przywód­
             kich Inicjatyw Zewnętrznych. Łazarski part­       cze.
             nerem kampanii „Studiuję – GłosujęJest to
             ogólnopolska kampania informacyjna, mają­         Byliśmy gospodarzem rundy krajowej między­
             ca na celu zachęcenie studentów do oddania        narodowego konkursu „The Phillip C. Jessup
             głosu w nadchodzących wyborach samorzą­           International Moot Court Competition”, który
             dowych.                                           odbył się w dniach 10­11 lutego 2015r.


             Uczelnia Łazarskiego sprawował patronat           Uruchomiliśmy aplikację Lazarski app – Wir­
             honorowy nad konkursem  „Przedsiębior-            tualna Uczelnia na smartfona i tablet.
             cza szkoła jutra”. Konkurs skierowany był
             przede wszystkim do młodzieży, studentów,
             nauczycieli, szkoleniowców.



        26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31