Page 46 - Łazarski - album
P. 46
KONKURS BRYLANTY
ŁAZARSKIEGO
Konkurs Brylanty Łazarskiego terapii. Oprócz zarządzania standardowymi
działaniami marketingowymi wraz z zespo
Konkurs „Brylanty Łazarskiego” jest jednym łem zajmuje się przygotowywaniem bardzo
z czynników wpływających na budowanie nietypowych projektów, m.in.: www.zycio
pozytywnych relacji miedzy uczelnią a ab wyprzepis.pl doceniony i powielany w innych
solwentami, ma na celu promowanie absol krajach grupy Affidea projekt edukacyjny czy
wentów Uczelni Łazarskiego, którzy osiągnęli chociażby realizowany wspólnie z archeolo
sukces na różnych płaszczyznach życia za gami Uniwersytetu Warszawskiego Warsaw
wodowego lub osobistego. Mummy Project, który otrzymał prestiżowe
wyróżnienie przyznane przez POLITYKĘ oraz
29 września 2017r. już po raz ósmy wręczy Deloitte w obszarze projektów realizujących
liśmy statuetki dla laureatów konkursu „Bry Cele Zrównoważonego Rozwoju za 2016 rok.
lanty Łazarskiego” Szczególnym uznaniem cieszy się również
projekt „Nie zauważasz nas”, w którym udział
Statuetki otrzymali: wzięli pacjenci naszego Międzynarodowego
Centrum Onkologii z Wałbrzycha. Celem kam
Joanna Borczak panii było m.in. zbudowanie wśród pacjentów
Absolwentka Uczelni Łazarskiego, z Dolnego Śląska świadomości, że blisko nich
Wydział Ekonomii i Zarządzania istnieje miejsce, w którym uzyskają profesjo
nalną pomoc w razie choroby nowotworowej.
Laureatka od kilkunastu lat pracuje w firmach W projekt zaangażowały się lokalne władze
związanych z ochroną zdrowia lub sprzętem oraz fundacje AMAZONKI i PRO FEMINA pre
medycznym (chirurgia małoinwazyjna). Była zentując sylwetki autentycznych mieszkań
odpowiedzialna między innymi za projekt ców okolic Wałbrzycha, którzy zmagali się
związany z wprowadzeniem na polski rynek z chorobą. Miało to na celu pokazać ludziom,
pierwszego chirurgicznego robota Da Vinci że problem onkologiczny nie jest gdzieś dale
projekt ten otrzymał wyróżnienie w konkursie ko, że może spotkać każdego z nas, a także
„Złote Spinacze”. Obecnie od kilku lat pełni dać nadzieję, że można pokonać nowotwór
funkcję Dyrektora Marketingu w firmie Affidea, i wrócić do normalnego życia, swoich pasji,
która jest największym inwestorem i świad będąc cały czas z rodziną, blisko swojego
czeniodawcą usług w ramach Partnerstwa miejsca zamieszkania. Kampania ta stała się
PublicznoPrywatnego w 16 krajach Europy inspiracją do dyskusji na temat roli pacjenta
w obszarze diagnostyki obrazowej i radio w systemie opieki zdrowotnej podczas I Kon
46