Page 46 - Łazarski - album
P. 46

KONKURS BRYLANTY

             ŁAZARSKIEGO






             Konkurs Brylanty Łazarskiego                      terapii. Oprócz zarządzania standardowymi
                                                               działaniami marketingowymi wraz z zespo­
             Konkurs „Brylanty Łazarskiego” jest jednym        łem zajmuje się przygotowywaniem bardzo
             z czynników wpływających na budowanie             nietypowych projektów, m.in.: www.zycio­
             pozytywnych relacji miedzy uczelnią a ab­         wyprzepis.pl doceniony i powielany w innych
             solwentami, ma na celu promowanie absol­          krajach grupy Affidea projekt edukacyjny czy
             wentów Uczelni Łazarskiego, którzy osiągnęli      chociażby realizowany wspólnie z archeolo­
             sukces na różnych płaszczyznach życia za­         gami Uniwersytetu Warszawskiego Warsaw
             wodowego lub osobistego.                          Mummy Project, który otrzymał prestiżowe
                                                               wyróżnienie przyznane przez POLITYKĘ oraz
             29 września 2017r. już po raz ósmy wręczy­        Deloitte w obszarze projektów realizujących
             liśmy statuetki dla laureatów konkursu „Bry­      Cele Zrównoważonego Rozwoju za 2016 rok.
             lanty Łazarskiego”                                Szczególnym uznaniem cieszy się również
                                                               projekt „Nie zauważasz nas”, w którym udział
             Statuetki otrzymali:                              wzięli pacjenci naszego Międzynarodowego
                                                               Centrum Onkologii z Wałbrzycha. Celem kam­
             Joanna Borczak                                    panii było m.in. zbudowanie wśród pacjentów
             Absolwentka Uczelni Łazarskiego,                  z Dolnego Śląska świadomości, że blisko nich
             Wydział Ekonomii i Zarządzania                    istnieje miejsce, w którym uzyskają profesjo­
                                                               nalną pomoc w razie choroby nowotworowej.
             Laureatka od kilkunastu lat pracuje w firmach     W projekt zaangażowały się lokalne władze
             związanych z ochroną zdrowia lub sprzętem         oraz fundacje AMAZONKI i PRO FEMINA pre­
             medycznym (chirurgia małoinwazyjna). Była         zentując sylwetki autentycznych mieszkań­
             odpowiedzialna między innymi za projekt           ców okolic Wałbrzycha, którzy zmagali się
             związany z wprowadzeniem na polski rynek          z chorobą. Miało to na celu pokazać ludziom,
             pierwszego chirurgicznego robota Da Vinci ­       że problem onkologiczny nie jest gdzieś dale­
             projekt ten otrzymał wyróżnienie w konkursie      ko, że może spotkać każdego z nas, a także
             „Złote Spinacze”. Obecnie od kilku lat pełni      dać  nadzieję,  że można pokonać  nowotwór
             funkcję Dyrektora Marketingu w firmie Affidea,    i wrócić do normalnego życia, swoich pasji,
             która jest największym inwestorem i świad­        będąc  cały  czas  z  rodziną,  blisko  swojego
             czeniodawcą usług w ramach Partnerstwa            miejsca zamieszkania. Kampania ta stała się
             Publiczno­Prywatnego  w  16  krajach  Europy      inspiracją do dyskusji na temat roli pacjenta
             w obszarze diagnostyki  obrazowej i radio­        w systemie opieki zdrowotnej podczas I Kon­



        46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51