Page 38 - Łazarski - album
P. 38

KLUB ABSOLWENTA                                   więzi między absolwentami, a także absolwentów
                                                               z Uczelnią. Klub organizuje dla studentów spotkania
             UCZELNI ŁAZARSKIEGO                               z absolwentami, którzy osiągnęli sukces zawodowy

             2016/2017                                         —”Spotkania z absolwentem sukcesu”.


                                                               Klub jest także organizatorem konkursów tematycz­
             Klub Absolwenta                                   nych organizowanych wspólnie z partnerami bizne­
             Uczelni Łazarskiego
                                                               sowymi, a także konkursu „Brylanty  Łazarskiego”.
                                                               Jego celem jest promowanie absolwentów Uczelni
             Klub Absolwenta Uczelni Łazarskiego to nieformalna   Łazarskiego, którzy osiągnęli sukces na różnych
             organizacja zrzeszająca tysiąc absolwentów Uczelni.   płaszczyznach życia zawodowego lub osobistego.
             Inauguracja Klubu miała miejsce w 2009 roku. lub   Absolwenci mają także szanse dołączenia się do
             działa na rzecz absolwentów, razem z absolwenta­  projektu rabatowego Karta Klubu Absolwenta. Ce­
             mi. W 2014r. została wybrana przez członków klubu   lem tego projektu jest umożliwienie absolwentom
             Rada Klubu Absolwenta, która spotyka się cy­      Uczelni Łazarskiego skorzystania z ulg w postaci
             klicznie w celu omawiania działań podejmowanych   zniżki na dane usługi i produkty, a także umacnianie
             przez Klub. Do jej zadań należy m. in.: 1. Konsul­  więzi pomiędzy absolwentami a uczelnią. Partnera­
             towanie i sporządzanie opinii w sprawach Uczel­   mi projektu są firmy wywodzące się z różnych branż
             ni przedłożonych Radzie Klubu Absolwenta przez    i świadczące różnego typu usługi m.in. kulturalne,
             jednostki Uczelni 2. Sporządzanie opinii w spra­  rozrywkowe, handlowe oraz gastronomiczne. Klub
             wach Uczelni w imieniu klubu absolwenta, 3. Pla­  Absolwenta jest odpowiedzialny za organizacje im­
             nowanie, inicjowanie i organizowanie działań klubu   prez rozrywkowych takich jak pikniki oraz turnieje w
             absolwenta. Klub liczy sobie ponad 1050 członków.   kręgle. Klub Absolwenta zajmuje się także promo­
             Klub Absolwenta kształtuje dobre relacje ze środo­  cją kultury, od kilku lat jest organizatorem wielu wy­
             wiskiem Uczelni Łazarskiego, otoczeniem społeczno   staw obrazów i fotografii, najczęściej autorami prac
             ­ gospodarczym, społecznościami lokal nymi, insty­  są absolwenci Uczelni. Klub Absolwenta jest także
             tucjami i mediami, Upowszechnia on ofertę eduka­  odpowiedzialny za organizację uroczystej promocji
             cyjną Uczelni Łazarskiego dotycząca dokształcania   absolwentów. Każdego  roku  jest  przygotowywany
             i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (studia po­  album absolwentów. Absolwenci prezentują również
             dyplomowe, MBA, szkolenia, kursy), Klub wspiera   swój dorobek zawodowy na łamach publikacji we­
             inicjatywy absolwentów Uczelni Łazarskiego oraz   wnętrznych uczelni oraz w serwisie internetowym.
             pozyskuje fundusze na cele statutowe Fundacji     Klub prowadzi akcje prospołeczne dla środowiska
             Uczelni Łazarskiego. Klub jest organizatorem spo­  lokalnego i regionalnego: „Wypełnij PIT w Uczelni
             tkań networkingowych absolwentów, których celem   Łazarskiego”  —  akcja,  której  celem  jest udzielanie
             jest wymiana kontaktów biznesowych i wzmocnienie
                                                               bezpłatnej pomocy przy wypełnianiu deklaracji PIT,


        38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43