Page 38 - Łazarski - album
P. 38
KLUB ABSOLWENTA więzi między absolwentami, a także absolwentów
z Uczelnią. Klub organizuje dla studentów spotkania
UCZELNI ŁAZARSKIEGO z absolwentami, którzy osiągnęli sukces zawodowy
2016/2017 —”Spotkania z absolwentem sukcesu”.
Klub jest także organizatorem konkursów tematycz
Klub Absolwenta nych organizowanych wspólnie z partnerami bizne
Uczelni Łazarskiego
sowymi, a także konkursu „Brylanty Łazarskiego”.
Jego celem jest promowanie absolwentów Uczelni
Klub Absolwenta Uczelni Łazarskiego to nieformalna Łazarskiego, którzy osiągnęli sukces na różnych
organizacja zrzeszająca tysiąc absolwentów Uczelni. płaszczyznach życia zawodowego lub osobistego.
Inauguracja Klubu miała miejsce w 2009 roku. lub Absolwenci mają także szanse dołączenia się do
działa na rzecz absolwentów, razem z absolwenta projektu rabatowego Karta Klubu Absolwenta. Ce
mi. W 2014r. została wybrana przez członków klubu lem tego projektu jest umożliwienie absolwentom
Rada Klubu Absolwenta, która spotyka się cy Uczelni Łazarskiego skorzystania z ulg w postaci
klicznie w celu omawiania działań podejmowanych zniżki na dane usługi i produkty, a także umacnianie
przez Klub. Do jej zadań należy m. in.: 1. Konsul więzi pomiędzy absolwentami a uczelnią. Partnera
towanie i sporządzanie opinii w sprawach Uczel mi projektu są firmy wywodzące się z różnych branż
ni przedłożonych Radzie Klubu Absolwenta przez i świadczące różnego typu usługi m.in. kulturalne,
jednostki Uczelni 2. Sporządzanie opinii w spra rozrywkowe, handlowe oraz gastronomiczne. Klub
wach Uczelni w imieniu klubu absolwenta, 3. Pla Absolwenta jest odpowiedzialny za organizacje im
nowanie, inicjowanie i organizowanie działań klubu prez rozrywkowych takich jak pikniki oraz turnieje w
absolwenta. Klub liczy sobie ponad 1050 członków. kręgle. Klub Absolwenta zajmuje się także promo
Klub Absolwenta kształtuje dobre relacje ze środo cją kultury, od kilku lat jest organizatorem wielu wy
wiskiem Uczelni Łazarskiego, otoczeniem społeczno staw obrazów i fotografii, najczęściej autorami prac
gospodarczym, społecznościami lokal nymi, insty są absolwenci Uczelni. Klub Absolwenta jest także
tucjami i mediami, Upowszechnia on ofertę eduka odpowiedzialny za organizację uroczystej promocji
cyjną Uczelni Łazarskiego dotycząca dokształcania absolwentów. Każdego roku jest przygotowywany
i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (studia po album absolwentów. Absolwenci prezentują również
dyplomowe, MBA, szkolenia, kursy), Klub wspiera swój dorobek zawodowy na łamach publikacji we
inicjatywy absolwentów Uczelni Łazarskiego oraz wnętrznych uczelni oraz w serwisie internetowym.
pozyskuje fundusze na cele statutowe Fundacji Klub prowadzi akcje prospołeczne dla środowiska
Uczelni Łazarskiego. Klub jest organizatorem spo lokalnego i regionalnego: „Wypełnij PIT w Uczelni
tkań networkingowych absolwentów, których celem Łazarskiego” — akcja, której celem jest udzielanie
jest wymiana kontaktów biznesowych i wzmocnienie
bezpłatnej pomocy przy wypełnianiu deklaracji PIT,
38