Page 40 - Łazarski - album
P. 40

DZIAŁALNOŚĆ KLUBU                                 Organizacja cyklu wystaw fotografii i ob-
                                                               razów na terenie Uczelni Łazarskiego
             ABSOLWENTA W ROKU

                                                               Klub Absolwenta cykliczne organizuje wy­
             AKADEMICKIM 2016 / 2017
                                                               stawy fotografii, które służą promocji działań
                                                               artystycznych naszych absolwentów. W roku
                                                               akademickim 16/17 przygotowane zostały
                                                               dwie wystawy: „Taniec – Impresje i Obserwa­
             Co tydzień były prowadzone spotka-                cje” Anny Sobol oraz „Podwodny Świat” Ra­
             nia klubu Toastmasters Centrum, który             fała Dąbrowskiego.
             współpracuje z Klubem Absolwenta. Misją
             klubu Toastmasters jest zapewnienie przyja­       25  listopada  2016r.  odbył  się  IV  Dzień
             znej atmosfery do nauki, w której każdy czło­     Networkingu podczas którego odbyły się
             nek klubu ma możliwość rozwijania zdolności       warsztaty poprowadzone przez znakomitych
             komunikacyjnych i przywódczych, co z ko­          absolwentów, m. in. Pt. „Jak komunikuje się
             lei wzmacnia wiarę w siebie i przyczynia się      lider?” prowadzony przez Ewę Turek ­ Współ­
             do rozwoju osobistego. Klub Toastmasters          pracuje  z  korporacjami,  organizacjami,  sto­
             propaguje metodę zdobywania i doskona­            warzyszeniami. Doradza w świecie biznesu,
             lenia  umiejętności  komunikacyjnych  i  przy­    wspiera w rozwoju osobistym i zawodowym.
             wódczych oraz nabywania pewności siebie           Ekspert w zakresie komunikacji, zarządzania
             podczas występowania przed audytorium.            kapitałem ludzkim, strategii rozwoju. Podczas
             Metoda ta, opracowana przez Toastmasters          przerwy networkingowej rozmowom nie było
             International (www.toastmasters.org) i stoso­     końca. Absolwenci różnych roczników wymie­
             wana przez ponad 80 lat działalności tej or­      niali się doświadczeniami oraz wizytówkami.
             ganizacji, oparta jest na własnym programie       Wszyscy mamy nadzieję, że zrodzą się z tych
             rozwoju, który, przez te wszystkie lata, był      spotkań  niesamowite  biznesy,  które  podbiją
             ulepszany i dostosowywany do zmieniają­           rynek. Gwoździem programu był profesjonal­
             cych się potrzeb. Jego skuteczność została        ny networking prowadzony przez Artura Sój­
             zweryfikowana w czasie kilkudziesięciu lat        kę –współtwórcę bydgoskiego, lubelskiego i
             praktyki. Program ten można realizować we         trzech warszawskich Klubów Toastmasters,
             własnym tempie, zdobywając kolejne stopnie        największej na świecie organizacji edukacyj­
             w indywidualnie dobranym czasie. Życzliwa,        nej szkolącej liderów i mówców. Mentor dla
             przyjacielska, swobodna atmosfera podczas         kilkunastu członków organizacji. Występował
             spotkań sprzyja zdobywaniu wiedzy i  do­          przed ponad 350 osobową publicznością
             świadczenia.                                      podczas wizyty dr. Ivana Misnera w kwietniu
                                                               2013r. w Szkole Głównej Handlowej czy przed
                                                               ponad 400 osobową publicznością podczas


        40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45